FAQ

Często kluczem do dobrego samopoczucia jest wizyta u specjalisty, który sprawnie postawi diagnozę i rozpocznie leczenie. Nie rzadko  im szybciej się z nim skontaktujemy, tym lepiej. Aby uprościć etap poszukiwania odpowiedniego Lekarza oraz umawiania się na wizytę, powstał serwis VIZIT. Dzięki niemu w kilku prostych krokach Pacjent może:

  • znaleźć Lekarza,
  • umówić się na wizytę w dogodnym dla siebie terminie (dzień/godzina),
  • sprawdzić opinie o poszczególnych Lekarzach,
  • znaleźć odpowiedniego specjalistę poprzez wyszukanie konkretnej choroby i/lub zabiegu.

Bez wychodzenia z domu, bez kolejek, o każdej porze dnia i nocy. W serwisie znajdują się profile Lekarzy oraz e-kalendarze, w których  pacjent może wybrać dogodną dla siebie godzinę i umówić/zaproponować termin spotkania. Jeśli internetowa forma umawiania wizyt nie odpowiada pacjentowi, może on umówic wizytę korzystając z V.HELP -telefonicznego centrum VIZIT. 

Dzwoniąc na numer 534 949 982 (534 - WIZYTA) wystarczy podać specjalistę, lokalizację oraz preferowany termin wizyty. Pracownicy VIZIT wyszukają Lekarzy spełniajacych kryteria i oddzwonią z propozycjami. W momencie akceptacji jednej z nich, umówią wizytę. Wygodnie i szybko. Bez zbędnych formalności. Więcej: http://vizit.pl/#v-help

Umawianie wizyt w serwisie jest banalnie proste. Wystarczy wejść na www.vizit.pl i skorzystać z wyszukiwarki, która pozwala na znalezienie Lekarza na podstawie następujących kryteriów:

  • imię i nazwisko,
  • specjalizacja,
  • lokalizacja gabinetu lekarskiego,
  • data i godzina wizyty (preferowana przez pacjenta),
  • choroba,
  • zabieg.

Po wybraniu Lekarza i/lub terminu wystarczy potwierdzić umówienie wizyty. Weryfikacja Pacjenta następuje przez SMS przesłany na podany numer telefonu lub w przypadku posiadania konta w serwisie VIZIT nastepuje automatycznie. Po wypełnieniu formularza wizyty - Lekarz otrzymuje pełne informacje dotyczące wizyty, a Pacjent mailowe oraz telefoniczne potwierdzenia. 

Dodatkowo, każdorazowo przed wizytą Pacjent otrzymuje przypomnienia o wizycie zarówno telefoniczne jak i mailowe. Potwierdzenia mailowe wysyłane są na 24 h przed planowaną wizytą, natomiast potwierdzenia telefoniczne na 8 h przed planowaną wizytą. 

Serwis VIZIT umożliwia także wygenerowanie mapy dojazdu do Lekarza. Po kliknięciu w "wyznacz trasę" lub odlgełość gabinetu (w km) od Pacjenta - system automatycznie wyznacza optymalną trasę dojazdu. 

Dodatkowo, VIZIT przygotował specjalną usługę V.HELP, która pozwala na umówienie wizyty telefonicznie. Więcej o V-HELP: http://vizit.pl/#v-help 

Więcej na www.vizit.pl

Nie, aby umówić wizytę nie musisz zakładać konta w serwisie. W takim przypadku, w trakcie umawiania wizyty zostaniesz poproszony o podanie numeru telefonu, na który otrzymasz SMS z kodem potwierdzającym umówienie wizyty. 
Zachęcamy jednak do założenia konta. Posiadanie konta daje szereg korzyści. Między innymi łatwiejsze umawianie wizyt, wszystkie wizyty w jednym miejscu, łatwe zarządzanie terminami (zmiany, anulowania), dedykowane oferty promocyjne u Lekarzy w Twojej okolicy. 

Aby założyć konto Pacjenta w serwisie należy wejść na www.vizit.pl, następnie w prawym górnym rogu wybrać button REJESTRACJA. Po wybraniu tej opcji rozwinie się formularz, w którym należy uzupełnić podstawowe dane:

  • adres e-mail - stanowić będzie daną do logowania do serwisu,
  • hasło/powtórz hasło - hasło dostępu do serwisu za pomocą, którego będziesz mógł logować się do serwisu,
  • imię i nazwisko,
  • numer telefonu komórkowego - służy do weryfikacji umówionych wizyt oraz powiadomień o zbliżających się wizytach.

Aby w pełni zakończyć proces rejestracji należy zaakceptować Regulamin, a następnie zweryfikować swój numer telefonu kodem SMS. ​

Zakładając konto w serwisie VIZIT możesz łatwo i szybko umawiać wizyty medyczne online, bez konieczności każdorazowego potwierdzania danej wizyty kodem SMS. Wystarczy, że raz zweryfikujesz swój numer telefonu a przy kolejnych wizytach będziesz mógł rezerwowac terminy za pomocą jednego kliknięcia. 
Dodatkowo w koncie VIZIT znajdziesz listę wszystkich swoich wizyt, zarówno tych zaplanowanych, odbytych, jak i anulowanych. Dzieki temu w łatwy sposób będziesz mógł ponawiać wizyty, czy też umawiać po raz kolejny wizyty kontrolne u tego samego Lekarza. Konto pozwala także na budowę listy preferowanych Lekarzy, jak również tworzenie profilu Pacjenta. 

W trakcie umawiania wizyty bez posiadania zweryfikowanego konta w serwisie, każdorazowo poproszony zostaniesz o podanie swojego numeru telefonu. Na podany numer przesłany zostanie kod SMS, który należy wpisać w wyznaczonym miejscu formularza umawiania wizyty. Po pozytywnej weryfikacji, Twoja wizyta zostania przesłana do Lekarza, u którego ją zabookowałeś. 

Jeśli nie otrzymałeś kodu potwierdzającego wizytę upewnij się, że podałeś właściwy numer telefonu i spróbuj ponownie umówić dany termin. Jeśli sytuacja się powtórzy, prosimy o kontakt pod numerem: +48 532536999 lub pod adresem email [email protected] - natychmiast do Ciebie oddzwonimy i pomożemy rozwiązać problem.

Wszelkie informacje związane z wykorzystywaniem danych w serwisie VIZIT znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności oraz w Regulaminie serwisu. jednocześnie zapewniamy, że Twoje dane są w pełni chronione i przechowywane z należytą starannością. Nie udostępniamy ich jakimkolwiek osobom trzecim. W razie jakichkolwiek pytań i/lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem [email protected] 

Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika jest VIZ sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Słowackiego 57, 60-521 Poznań, właściciel serwisu www.vizit.pl. VIZ sp. z o. o. przetwarza dane osobowe w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa na zasadach określonych w Polityce Ochrony Prywatności, w szczególności dotyczących odpowiedniego zabezpieczenia danych.

Po odbytej wizycie otrzymasz e-mail z linkiem, który kierować będzie do formularza oceny wizyty. Dodatkowo z poziomu konta Pacjenta możesz wystawić opinię po odbytej wizycie. Możliwe jest to w zakładce WIZYTY. 

W serwisie VIZIT zastosowana została 10 stopniowa ocena lekarzy: 

  • 10 - fantastyczny
  • 9 - bardzo dobry 
  • 8 - bardzo dobry 
  • 7 - dobry
  • 6 - dobry 
  • 5 - dostateczny
  • 4 - dostateczny
  • 3 - słaby
  • 2 - słaby
  • 1 - zdecydowanie nie polecam

Tak, wpisz taką informację w polu UWAGI, w formularzu umawiania wizyty w serwisie. Dzięki temu Lekarz otrzyma taką informację i nie będzie dla niego zaskoczeniem, że na wizycie zjawi się inna osoba niż ta, która umawiała wizytę. 

Podanie numeru telefonu komórkowego jest niezbędne do umówienia wizyty. Na ten numer wyślemy kod potwierdzający rezerwację terminu. Dzięki temu będziemy mogli również wysyłać do Ciebie bezpłatne przypomnienia o zbliżającym się terminie wizyty, a Lekarz w razie potrzeby będzie mógł łatwo i wygodnie skontaktować się z Tobą

Niestety nie, w serwisie VIZIT korzystamy z komunikacji SMS, niezbędne zatem jest podanie komórkowego numeru telefonu. 

Aby zmienić termin wizyty należy zalogować się na swoje konto VIZIT a następnie w zakładce “Moje wizyty” wybrać opcję “Anulowanie terminu” i kolejno przejść do kalendarza Lekarza i ponownie umówić wizytę.

Aby odwołać wizytę należy zalogować się na swoje konto VIZIT i następnie w zakładce “Moje wizyty” wybrać opcję “Anulowanie terminu”.

Umawianie wizyty w serwisie VIZIT jest całkowicie darmowe. Jako Pacjent nie ponosisz żadnych kosztów zarówno umówienia, jak i anulowania, bądź też zmiany terminu wizyty. To jest i zawsze będzie darmowe! 

Aby przesłać wiadomość do Lekarza, u którego umawiasz wizytę zachęcamy do skorzystania z pola UWAGI, które widoczne jest w formularzu umawiania wizyty. Wszelkie dane wpisane w tym miejscu, automatycznie przekazywane są Lekarzowi. 

Jeśli jednak chciałbyś skontaktować się w inny sposób zachęcamy do kontaktu pod numerem +48 532 536 999 oraz pod adresem [email protected]

Na dzień dzisiejszy serwis VIZIT nie oferuje umawiania spotkań w ramach NFZ (Narodowoego Funudszu Zdrowia). Cały czas jednak rozwijamy nasz model biznesowy i jeśli uważasz, że ta funkcjonalność jest z istotna prosimy o maila na adresem [email protected]

Aby skorzystać z oferty promocyjnej VIZIT wystarczy wejść na www.vizit.pl/oferty i kliknąć w button WIĘCEJ. System przekieruje Ciebie do sekcji, gdzie znajdziesz więcej informacji. Jeśli umawiasz wizytę przez serwis VIZIT wystarczy, że w polu UWAGI wpiszesz jaki zabieg z sekcji OFERTY Ciebie interesuje, a zostanie on automatycznie przypisany do Ciebie i zrealizowany w promocyjnej cenie podczas wizyty. 

 

VIZIT to platforma, która pozwala na szybkie i wygodne umówienie wizyty lekarskiej. Ponad 160 000 lekarzy każdego dnia oferuje swoje usługi milionom Polaków. Rynek prywatnych usług medycznych rośnie od kliku lat stabilnie o ok. 5% i w roku 2014 jego wartość wyniosła ponad 35 miliardów złotych. Tak dynamiczny wzrost sektora musi wiązać się z innowacjami nie tylko w zakresie prewencji i leczenia chorób, ale także w obszarze: 

  • obsługi i wsparcia pacjentów,
  • pozyskiwania nowych pacjentów,
  • prowadzenia praktyki lekarskiej.

Dlaczego nie wykorzystać do tego celu narzędzi eCommerce? W Polsce jest blisko 18 milionów Internautów, z czego 9,5 miliona odwiedza strony o tematyce medycznej. Wraz z dynamicznym rozwojem eCommerce, liczby te ciągle rosną. Obserwując ten trend uruchomiliśmy platformę VIZIT. Dzięki niej, w łatwy i szybki sposób pacjent może znaleźć lekarza specjalizującego się w danych schorzeniach, a następnie za pomocą kilku kliknięć umówić się na wizytę. 

Oddajemy w Twoje ręce pierwszą wersję serwisu do umawiania wizyt medycznych online - VIZIT. Każdego dnia będziemy go dopracowywać i rozwijać. Jakość jest dla nas najwyższym priorytetem, a naszym celem jest stworzenie narzędzia dopasowanego do Twoich potrzeb i rozwiązującego realne problemy rynku medycznego.

Z uwagi na to, że serwis VIZIT rozpoczyna swoją działalność przygotowaliśmy specjalną ofertę dla wszystkich lekarzy, pielęgniarek i reprezentantów zawodów paramedycznych. Każdy Specjalista, który zarejestruje się w serwisie otrzyma pakiet PRO  całkowicie ZA DARMO! Brak jakichkolwiek opłat za umówione wizyty czy też korzystanie z serwisu (np. edycja wizyt, statystyki). Wypróbuj serwis całkowicie za darmo i sam zdecyduj czy pomaga on w prowadzeniu Twojego biznesu! 

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym pod adresem [email protected] lub pod numerem telefonu +48 532 536 999. 

Aby założyć konto Specjalisty w serwisie należy wejść na www.vizit.pl, następnie w prawym górnym rogu wybrać button REJESTRACJA. Po wybraniu tej opcji rozwinie się formularz, w którym należy uzupełnić następujące dane: 

SEKCJA DANYCH LOGOWANIA

  • Adres e-mail - stanowić będzie daną do logowania do serwisu,
  • Hasło/powtórz hasło - hasło dostępu do serwisu za pomocą, którego będziesz mógł logować się do serwisu.

DANE PODSTAWOWE

  • Tytuł (np. lek. med. lub lek. stomatolog),
  • Specjalizacja (można wybrać kilka). Po wyborze specjalizacji formularz rozwinie się o dodatkowe pola: "zabiegi" i "schorzenia". Należy z listy rozwijanej wybrać oferowane w ramach praktyki lekarskiej zabiegi oraz leczone schorzenia (minimum jedno z każdej kategorii),
  • Imię i nazwisko.

DANE PRAKTYKI 

  • Nazwa gabinetu/kliniki (w Panalu Specjalisty będziesz miał możliwosć dodania kolejnych adresów, w przypadku gdy przyjmujesz Pacjentów w kilku miejscach).
  • Dane adresowe.

DANE WERYFIKACYJNE

  • Numer telefonu komórkowego ,
  • Numer PWZ (Prawo Wykonywania Zawodu). W przypadku specjalizacji nie posiadających numeru PWZ, należy zaznaczyć checkbox "Reprezentuję specjalizację, która nie ma numeru PWZ" a następnie wypełnić pole NIP ( Numer Identyfikacji Podatkowej). 

Aby w pełni zakończyć proces rejestracji należy zaakceptować Regulamin, a następnie zweryfikować swój numer telefonu kodem SMS. ​

Jeśli nie otrzymałeś kodu potwierdzającego rejestrację w serwisie, upewnij się, że podałeś dobry numer telefonu i spróbuj ponownie się zarejestrować. Jeśli sytuacja się powtórzy prosimy o kontakt pod numerem: +48 532536999 lub pod adresem email [email protected] - natychmiast do Ciebie oddzwonimy i pomożemy rozwiązać problem.

W przypadku kiedy reprezentujesz specjalizację, która nie posiada numeru PWZ (Prawo Wykonywania Zawodu), prosimy w formularzu rejestracji zazancz checkbox "Reprezentuję specjalizację, która nie posiada numeru PWZ". Po zaznaczeniu tego pola pojawi się miejsce na wpisanie numeru NIP. Prosimy wpisz swój Numer Identyfikacji Podatkowej. 

Podanie numeru NIP jest możliwe TYLKO I WYŁĄCZNIE dla specjalizacji, których nie dotyczy numer PWZ (np. psychologia, rehabilitacja). Podanie numeru NIP zamiast numeru PWZ dla specjalizacji, które objęte są spisem i mają przypisane numery PWZ, skutkować będzie blokadą, a docelowo usunięciem konta w VIZIT. 

Wszelkie informacje związane z wykorzystywaniem danych w serwisie VIZIT znajdziesz w Polityce Ochrony Prywatności oraz w Regulaminie serwisu. Jednocześnie zapewniamy, że Twoje dane są w pełni chronione i przechowywane z należytą starannością. Nie udostępniamy ich jakimkolwiek osobom trzecim. W razie jakichkolwiek pytań i/lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem [email protected] 

Administratorem danych osobowych udostępnionych przez Użytkownika jest VIZIT Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Słowackiego 57 16, 60-521 Poznań, właściciel serwisu www.vizit.pl. VIZIT Sp. z o. o. przetwarza dane osobowe w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa na zasadach określonych w Polityce Ochrony Prywatności, w szczególności dotyczących odpowiedniego zabezpieczenia danych.

Jeśli masz problem z zalogowaniem się do serwisu VIZIT prosimy wykonaj następujące kroki: 

  1. Upewnij się, że wpsiujesz prawidłowy login i hasło. Login jest adresem e-mail, na który założyłeś konto w VIZIT.
  2. Jeśli zapomniałeś swoje hasła do logowania, wybierz przycisk ZAPOMNIAŁEM HASŁA, znajdujacy się pod przyciskiem logowania do serwisu, w formularzu logowania. Następnie wpisz adres e-mail, na który założyłeś konto. W ten sposób rozpoczniesz procedurę zmiany hasła. 
  3. Jeśli nadal masz problem z odzyskaniem hasła lub nie pamietasz swojego loginu - prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub pod numerem telefonu +48 532 536 999.

W celu usunięcia konta prosimy o kontakt pod adresem [email protected]

Na dzień dzisiejszy dodanie kalendarza NFZ nie jest możliwe w serwisie VIZIT. Jeśli jednak uważasz, że ta funkcjonalność byłaby dla Ciebie pomocna prosimy o kontakt pod adresem [email protected]

Aby do oferowanych zabiegów dopisać ceny należy w Panelu Specjalisty, w zakładce "Moje Dane" przejść do sekcji "Dane gabinetu" i przypisać ceny poszczególnym zabiegom. 

Aby zdefiniować listę oferowanych zabiegów, zaloguj się do Panelu Specjalisty. Następnie wybierz zakładkę "Moje Dane". W sekcji "Dane gabinetu" zdefiniuj zabiegi i schorzenia. Zabiegi i schorzenia możesz wybrać z listy rozwijanej. Jeśli oferujesz w swoim gabinecie zabiegi i/lub schorzenia, których nie ma liście skontaktuj się z nami, ([email protected]), a natychmiast dodamy je do Twojego profilu. 

Jeśli przyjmujesz Pacjentów w kilku gabinetach, możesz zdefiniować inne zabiegi i schorzenia w każdym z nich. W razie jakichkolwiek pytań i/lub sugestii zapraszamy do kontaktu pod adresem: [email protected].

W celu minimalizacji ryzyka takich sytuacji w serwisie wprowadzona została weryfikacja Pacjentów. Pacjent, aby umówić wizytę musi zweryfikować swój numer telefonu. Dodatkowo każdorazowo przed wizytą otrzymuje on przypomnienia mailowe oraz telefoniczne. Pacjent ma również możliwość anulowania wizyty z poziomu swojego konta VIZIT. 

Dodatkowo, w wielu przypadkach VIZIT telefonicznie potwierdza umówione wizyty. 

Niestety nie. Serwis VIZIT to aplikacja, która do prawidłowego funkcjonowania wymaga połączenia z siecią internetową. W innym przypadku umawianie wizyt nie jest możliwe. Pracujemy jednak nad aplikacją, która umożliwi korzystanie z pewnych funkcjonalności również w trybie offline. Zachęcamy do kontaktu oraz zgłaszania swoich uwag związanych z funkcjonowaniem serwisu pod adresem: [email protected].

 

Sekcja OFERTY stworzona została z myślą o Pacjentach. W tym miejscu gromadzone są dedykowane oferty, które Lekarz może zaproponować potencjalnym Pacjentom. Naszym celem jest stworzenie bazy unikatowych ofert w zakresie medycyny i stomatologii. 
Aby dodać ofertę do tej sekcji należy w Panelu Specjalisty wybrać zakładkę "Oferty", wypełnić formularz podstawowymi danymi oraz zatwierdzić zgłoszenie. W momencie zatwterdzenie oferta pojawi się na podstronie http://vizit.pl/oferty.
VIZIT zastrzega sobie prawo do usunięcia oferty bez podania przyczyny. Może to nastąpić między innymi w przypadku gdy będzie ona niezgodna z Regulaminem, nie związana z profilem działalności serwisu i/lub naruszająca prawa osób trzecich.